13 frågor och svar

Hejhej det är lite personer som undrar lite frågor det blev sammanlagt 13 frågor! O jag tänkte svara på dom! :)!

1: Hur många år är du
De är mng som frågar men svaret är 11

2: dina bösta märken på smink
Isadora,Maybelline ja jag har mng andra men orkar nt skriva dom

3: vad är din favorit färg?
Lila och blå och rosa

4: vf började du sminka dig?
Det började med Misslisibell o då såg det Lixom roligt ut, sen började min kompis o då så började jag! :)

5: kan du göra lite sminktips typ hur man sätter på eyeliner och sånt

6: vad önskar du dig i julklapp
Ja du!
Nitshorts
Galaxy shorts
Smink :) såklart!
Pengar
Våg/platt/lock tång
1D boxen/boken handduken osv!
Mjukis dress
En päls äkta till min jacka eller en ny jacka med päls
Snookie skor
Dator
Skal
Jb's parfymer
Afficher på 1D och jb
Hörlurar
Pärlor typ diamanter eller sånt
Jag vill kunna designa egna skal till min egna och för att sälja :)
Jag önskar mig mkt mer den hör var halva listan typ!:)

7: din favorit årstid?'
Ja alla för alla har sina egenskaper men jag gillar ju våren( jag fyller ju år där)

8: vad har du för telefon?
iPhone 4s

9: Har du Msp?
Ja jag har det men jag SPELAR ALDRIG!!

10: har du djur? Isf vilka?
Jag har 3 katter /leyla/Daisy/cookie


11: har du ngr djur som är döda sålda?vilka?
Ja det har jag 4 hundar tror jag! Benita såld, Lea såld, Texas såld,Max såld, sedan 2 valpar
Sen hade jag en kanin som vi släpet ut i friheten för inne i stan ligger ett kanin ställe alla vilda kaniner är typ dära så vi släpte henne dära hon passade in själv vet jag inte om hon är död :( :) gloria hette hon!
Jag hade 2 hamstrar jag och min syrra delade hennes hette Molly min hette Nelly men dom är sålda :s

12: är u singel? Ihop
Singel

13: vem är din favorit häst/ponny?
Ja du chivas han är häst men av dom man rider så är det såklart symfonie! :)

Det var alla frågor och svar kommentera om du har ngn fråga :) så svarar jag på det senare



Kommentarer



↓f0 Ditt namn ↓f0

↓f0 Din epost ↓f0

↓f0 Din blogg ↓f0

↓f0 Din kommentar ↓f0

 
Trackback