Längar hem, och tbx!

Hejjhejj!

Mini har jag öppnat alla mina fina julklappar och jag är nöjd med dom! :)
Jag kan inte lägga upp ett klipp på vad jag fick men det återkommer,
Imorgon ska vi tbx till svergie, skönt! Internet o allt, men jag vill ändå vara kvar, det har vart så fantastisk roligt hära! Imorgon kväll tror jag att det blir bild uppladdning! Hihi,
När jag kmr till svergie ska jag öppna paket hos mamma oxå! :) sen ska jag få lite av mormor och andra!., hihi
Åkte "parishjulet" och jag dog av skräck om ni undrar så dog jag! Min "själ" skriver detta!! Men allvarligt det var as scarry o åka OMG!! Pappa o dom tog kort på mig när jag var så rädd,märkte inget för det ända jag tänkte då var"Vi kommer DÖÖÖ" hihi! Ska sova nu
Puss <3



Ps, BILD KMR :)


Kommentarer



↓f0 Ditt namn ↓f0

↓f0 Din epost ↓f0

↓f0 Din blogg ↓f0

↓f0 Din kommentar ↓f0

 
Trackback