Galaxy berättande

Hej Tänkte ge er lite Modenördar typ ett par tips om as snygga kläder De är en av dom som står på min ö-lista!
 
Jag tycker dom är SJUKT SNYGGA! Jag tror att det bara finns typ i dam, xs o dom kmr garrat passa mig(Hoppas jag).
 
Det kommer komma en bild o man köper dom på nätet kan länka sidan i kommentarerna i eller i ett inlägg få se vad som är bästDe passar mest till sommaren.Man kan göra sina egna galaxy shorts och det finns byxor oxå men jag kmr bara att visa shortsen tror jag, Länkar nog Hur man gör dom dära galaxy shortsen hemma/sjävla och sidan där man köper dom :) de kostar ungefär 399 tror jag 349 det finns olika designer eller hur man kan säga det finns olika aa typer :) kmr med bilder imorgon för datan laggar lite så sorry men då kommer bildbomb av galaxy saker :P godnatt

Kommentarer



↓f0 Ditt namn ↓f0

↓f0 Din epost ↓f0

↓f0 Din blogg ↓f0

↓f0 Din kommentar ↓f0

 
Trackback