Den blev inte Perfekt :(Lite allt möjligt :)

En gammal bild ;P
Hej..Förlåt För headern :( Den blev inte som jag ville men det går och ändra senare ,Gjorde det bara lite snappt.Men bättre än ingenting ;)
 
Ska snart Städa lite i mitt rum och Göra lite gloser eller så gör jag Engelska gloserna Imorgon.
 
 
Händelse( Imorgon)
Imorgon så ska jag ha Innebandy match för första gången i år,Vi ska samlas kl.08:00 Tidigt men de ska iaf bli spännande. Så hinner inte blogga så mkt på morgonen,Men ska blogga om vi vann ellr Losade :P
 
Gjorde idag!
Idag så sov jag hos Simona min vän..Vi hade as roligt,Vi pratade kollade lite på youtube,Va med Isabell(Simonas kompis) .Så hare så bra
//Bella<3
 
 

Kommentarer



↓f0 Ditt namn ↓f0

↓f0 Din epost ↓f0

↓f0 Din blogg ↓f0

↓f0 Din kommentar ↓f0

 
Trackback