Skoljoggen

Hej.idag så hade vi skoljoggen.Det är typ att man tävlar mot alla klasser i skolan(Tunaskolan) Och man får ett varv attt springa runt. De klass som springer mest vinner typ Att åka och bada:). Men vi kom femma :( Men det är ju ett försök:) Just nu sitter jag och kollar på 112 på liv och död.(Spännande). Ja så det är vad jag gjort idag:Sprungit:
Efter jag kom hem så gick jag upp och gjorde läxan ;P Jobbigt har inte hunnit klart alla tall har typ 3 tal kvar men jag har suttit och jobbat ett tag så mst vila .
Längtar till InnebandynSöndag för då har vi vår första match för i år:) Och för att alla ska kunna bli kallade så har vi match lörd-sönd jag har match på söndagen.
Ska bli skötare :) I ridskolan så har vi nåt som heter skötare det betyder att man tar hand om en häst extra mkt typ ger dig hö.Hösilage,foder jaa och sånt. Jag vill bli på en HÄST som heter Chivas han är en söt häst bild kan komma sen. Herråh :)
/Bella..
Det här är chivas man ser inte så mkt men ni har säkert sätt honom förut
En gammal bild

Kommentarer



↓f0 Ditt namn ↓f0

↓f0 Din epost ↓f0

↓f0 Din blogg ↓f0

↓f0 Din kommentar ↓f0

 
Trackback