Babbel :)

Hejsan hoppsan! :D
Idag har jag ridit, hihi. Sen så ska jag rida på måndag! Jag har bytt grupp och sen skulle jag ändå vara tvungen och byta för att vi var 4 i gruppen med mej :)
Hehe!
Så nu har jag hoppat upp en grupp igen, så det är väl lite svårare än förut.
Jag typ tjatar på min design och allt!
På lördag ska jag till Sälen! I en vecka så ni får räkna med NO BLOGGING :(
Men då hinner jag samla upp lite inlägg tills jag kommer hem.
Men jag ska byta teckenstil i rubriken och tema, Och slutligen HEADER! jag vet inte om jag kommer hinna allt men jag ska kämpa, jag har Max 1-2 timmar att fixa allt på! För sedan mst jag packa och börja röra mej eftersom vi ska upp tidigt och jag ska följa med syrran dit.
Hoppas att ni verkligen står ut med allt! Jag är inte nöjd ett dugg så därför måste jag byta (hehe har ett krav) men men jag ska försöka fixa allt imorgon!
Puss & kramis <3


Kommentarer



↓f0 Ditt namn ↓f0

↓f0 Din epost ↓f0

↓f0 Din blogg ↓f0

↓f0 Din kommentar ↓f0

 
Trackback