... ;(

<------- min kompis
Hej allihopa! :)
 
Det har hänt lite "sorliga/tråkiga" saker!  Min lärare har dött, hon dog i canser! :(
Jag är inte så JÄTTE ledsen, Såklart det är tråkigt o så, men alltså det berör mig inte
så mycket, jag sitter inte o gråter, Aa men jag tror ni typ fattar!
 
Jag vill byta Bakrund! För känner att det är lite tråkigt och Mörkt, jag vill lixom
ha ljust, så jag ska byta när jag har tid :D
Jag har nyss tagit en liten ducsh! :) sköönt! så nu känner jag mej frächare! :)
Hihi! jag har vunnit en giveaway :) ,
Då vann jag en alovera ansiktsmask, Me den hade typ torkat så nu får jag chokladsmak!( typ min favvo )
Nu ska jag smörja mitt öga lite och börja borsta tänderna!
Så Godnatt säger jag nue! ! ! ! ;)

Kommentarer
Anonym

Är det sant attcdin lärare dog i cancer? Stackarn

2013-01-10 ⎪f0 17:12:48
camilla

hej hej! gud vad fin blogg du har gumman..
BTW: roliga miner HAHA :)

Svar: HAHA :)
Isabella Jonsson

2013-01-11 ⎪f0 19:23:02



↓f0 Ditt namn ↓f0

↓f0 Din epost ↓f0

↓f0 Din blogg ↓f0

↓f0 Din kommentar ↓f0

 
Trackback