I 5-6 h

Hej, <3 
Ni kanske har sett min bakrund,kommentarsfältet, muspekaren,?  :)
Vi har nyss blivit klara med våra extremt jobbiga bloggar, När jag menar 
"vi" så menar jag mej och min kompis! 
Men hur som helst, 
Det blev lite småfel på våra bloggar, typ att det som ska stå där man lagt upp inläggen och sådant! ligger nu längst ner i hela bloggen hihi! lite coolt va? sen har reklamen försvunnit också :)
Och när ni kommenterar min blogg så finns det en slags "bild" en liten som ni kanske kommer
att märka :) 
Men hoppas typ att dom kmr rätta till sig :) 
Kl är 2 och är inte ett dug trött! ;thumpup:
 
HHerrå

Kommentarer
hanna

hej inte för att vara taskig men din design blev inte så fin... :(<3

Svar: :) Jag vet, Hade inget tålamod i slutet! :)
Isabella Jonsson

2013-01-12 ⎪f0 02:10:48
hanna

skulle du kunna ändra på det??!

Svar: När jag har tid! Sen tycker jag oxå om den
Isabella Jonsson

2013-01-12 ⎪f0 11:02:10



↓f0 Ditt namn ↓f0

↓f0 Din epost ↓f0

↓f0 Din blogg ↓f0

↓f0 Din kommentar ↓f0

 
Trackback