Något ska stå här!

Hejsan alla människor!
Ska gå och lägga mej för imorgon äre skola och diagnos i eng i morron!
Jag har inte pluggat ett skit för har inte haffat böcker ellr ngt! Men jag hård pluggade idag "eller nt så mkt da".
Jag håller på att borsta tänderna nue och reda ut mitt hår! För att det är enklare dåh på morgonen!
Idag har jag käkat chips,te,choklad, allt möjligt! Glass oxåh!
Jag vet att det är en vardag men jag är typ halvsjuk så jag fick d.
Om ngr dagar ska jag "beställa" skal!
Jag ville ha lite justin 1D och ett ad coolt ekorre skal!
Vet inte när vi ska beställa det men det blir nog snart! Det är jätte billigt där vi köper, det kostar kanske 10 kr för ett skal eller 50. Frakten kostar ju också lite men jag tror frakten kanske kostade runt 50 kr! Hehe!
Imorgon ska jag till stallet :) och hälsa på älskl. Jag ska åxå rida. På tisd och torsd ska jag på skötarkurs och bli skörare åt min sötis!
Haha!
Hörs sen imorgon skulle jag tro.
Godnatt!


Kommentarer
LOVA

så gullig bild!!:)

2013-01-24 ⎪f0 12:59:00
http://lova.blogg.se



↓f0 Ditt namn ↓f0

↓f0 Din epost ↓f0

↓f0 Din blogg ↓f0

↓f0 Din kommentar ↓f0

 
Trackback