Taack! Hjälp? Video-Frågestunden

Tjääna kompisar <3
Nu har jag gjort klart bakrunden eller designen ! Min header tkt jag nt så mkt om, menmen,
Den passade lixom inte in, o så varen ful, nejmen eller jo det var den!
Mitt videoklipp är nt klart eftersom det har blivit lite problem med själva redigeringen så jag lovar att den 
kommer ut ngn gång :)
men inte riktigt när!
Tack föressten för alla grymt fina kommentarer, har typ inte fått någon negativ kommentar, jag
blir så sjukt glad-Eller jo jag har fått 1 kommentar som varit dum, men jag bryr mej inte!
Ni som sriver snälla saker typ, TAACK<33 Jag blir så glad :)
Kan jag få hjälp av ngn som har lust att göra en design åt mej gratis? <3
Om inte kan jag försöka göra en själv! Har nyss lärt mej om pixlr men jag har inte 
gjort ngn än som jag lixom är stålt över :s nejmen jag tror ni förstår!
Nu ska jag "Försöka" göra mitt klipp! hoppas det blir klart idag.
Jag har oxå frågestunden nue, Så ni får frg hur mkt ni vill <3
Glöm inte att skriva er blogg, så jag har lite bloggar och titta oxå,
KRAAMIS <3

Kommentarer
Julia

Jag äslakr ditt utsende :)
Du borde vara stolt över ditt utsende

2013-01-25 ⎪f0 20:01:50



↓f0 Ditt namn ↓f0

↓f0 Din epost ↓f0

↓f0 Din blogg ↓f0

↓f0 Din kommentar ↓f0

 
Trackback