Lucka 14

10 Fakta saker om mejj ni inte visste!! <3
 
1: Jag blev klar med min Lappko från Slöjden idag(de va sista dagen) <33
 
2: Jag hatar när människor glor!! Alltså verkligen tittar!!
 
3: Min bästis Är Simona Hon är "bästa personen"  Förutom jah da ;)
 
4: Jag biter på mitt skin runt naglarnA(ÄCKLIGT O JAG VILL SLUTA)
 
5: Jag skulle INTE kunna "leva utan datorn!! Me blogg, Youtube o allt!!
 
6: Jag är en GODISGRIS!!!1
 
7: Jag är en "Dålig förlorare" Blir alltid sur!!
 
8: Jag är ovänn med 2 tjejer!! Tror de var dom som skrev "hatkommentaren" på mina "socker läppar" hihi(jag gjorde en varsin på deras!!!) <33
 
9: Jag spelar Innebandy!! Och rider!! (Jag KANSKE KANSKE KANSKE ska få en häst)<3:) Men hoppas de
 
10: Jag är den konstigaste människan i VÄRLDEN--! HIHI !! :) O jag ÄLSKAR..... JULKALENDERN

Kommentarer



↓f0 Ditt namn ↓f0

↓f0 Din epost ↓f0

↓f0 Din blogg ↓f0

↓f0 Din kommentar ↓f0

 
Trackback