Resa

Nu kmr jag säkert göra er besvikna! Hihi!
Men jag ska resa bort till Tyskland imorgon kl 6:00 så nu håller jag på och packa! :) ehm jag kmr varken kunna göra luckor eller någonting,Hotellet har Wifi så jag kan surfa o så men... Vi kmr ju vara ute o sånt så de är inte direkt att jag lovar att blogga men då vet ni hur jag ligger till för man bombar ju inte mobilen när man är utomlands det är otrevligt, tycker jag! Men jag kanske kmr slänga in något iaf men annars blir det när vi kmr till Sverige och det blir runt 5 dagar skulle jag tro :) medans så kan ni läsa min kompis blogg som jag har bombat om eller så hade jag en bloggens stund där jag hade ngt bra bloggar! Så jag kmr inte kunna UPD. kram :)


Kommentarer



↓f0 Ditt namn ↓f0

↓f0 Din epost ↓f0

↓f0 Din blogg ↓f0

↓f0 Din kommentar ↓f0

 
Trackback