Solsidan

Hej hej"!
 
Snart så är det Solsidan som man ska titta på, O väntar på en efterrätt som man mumsar på!
Min kompis Simona var hära o jag var dära,Haha! Vi var med varandra hela helgen kan man säga för det var vi ju :). Jag tittar nu på Ghost wisper som är spännande älskar den serien <33
Nu har jag äntligen fått 13 prenumenaneter på Youtube<3
WOW blir så himla glad, För jag har u typ bara haft youtube i 5 dagar o har redan så många prenumenanter :D. Ska snart bli ett inlägg med mig när jag sminkar mig :) Har verkligen längtat <33 
Bloggar imorgon när jag kan så kanske efter skolan eller en snabb morgons bloggning: Hejjdåååå
Jag har fått ett nytt smeknamn Issa :)
 
 
 
 
 
/ Issa 

Kommentarer



↓f0 Ditt namn ↓f0

↓f0 Din epost ↓f0

↓f0 Din blogg ↓f0

↓f0 Din kommentar ↓f0

 
Trackback