SJUK :/

Nääj...
Jag är sjuk :s
Har magsjuka och jag tror ni vet vad man gör när man har magsjuka? Iaf jätte äckligt!.!
Mitt på sportlovet oxå. Nene inte roligt.
Så det är därför jag inte bloggat något..
Har inte orkat,inte haft tid (Jag har typ sovit hela tiden) osåvidare.
Tänkte ta en dusch för nu känner jag mej lite piggare. Min temp.. Har sjunkit från 38,6 till 37,1 superskönt!
Men nu känner jag mej pigg. Och snart fräsch!! Idag har jag prov i stallet om hästens delar så det ska bli spännande. Enså länge kan jag alla delar ;)
Men kramis så länge


Kommentarer
Angelica

Så himla fin blogg!
Kika in på min blogg så har du chansen att vinna en valfri body mist från Victoria Secret. Kram!

2013-02-28 ⎪f0 23:19:53
http://aangelicas.myshowroom.se



↓f0 Ditt namn ↓f0

↓f0 Din epost ↓f0

↓f0 Din blogg ↓f0

↓f0 Din kommentar ↓f0

 
Trackback