Dagen idag! :)

Tjo Bellman!

Nu dricker jag "50 år <3 för mer"
Heheh! Det står ju så på flaskan! :)

Idag gick jag upp typ halv 6 för jag brukar ligga och dra mig i sängen minst en halvtimme!:) hehe!
Sen fixade jag mig lite :)
Vår "fröken" kom 23 minuter försent,så vi fick lite "kortare" lektion. Efter gympan så gick vi hem till mig och hämtade kläder, tandborste och sånt,
Sedan tog vi tåget hem till Simona, ja och på vägen fick vi lite problem, min andra kompis ringde mig, jag vill nt ta upp det hära :s men iaf nu sitter vi och dricker " 50 år för mer" hihi! Men hon dricker sin coola :)
Ja så min dag har inte varit så specciel,
Så hörs vi!:)
Ha d fett bra ;)


Kommentarer
Fiinis

Hihi! :) du har en underbar blogg :) iintressanta inlägg och lite rollig kan man tyckka

2013-01-11 ⎪f0 15:49:37
lollo

hej ville bara säga att din blogg är sjukt bra! <33

2013-01-11 ⎪f0 19:17:13
http://simonki.blogg.se
Rebecca

Hej, Du har as cool signatur, och din blogg är helt för ändrad, du har oxå jätte gullig muspekare
Tack för mig!

Svar: Tack <3
Isabella Jonsson

2013-01-12 ⎪f0 10:43:58



↓f0 Ditt namn ↓f0

↓f0 Din epost ↓f0

↓f0 Din blogg ↓f0

↓f0 Din kommentar ↓f0

 
Trackback