Hissar och Dissar

Jag verkligen HISSAR Hårprodukter!
Asså jag bara Älskar och ta hand om mitt hår! :)
Jag Älskar alla möjliga hårprodukter, TESTA!! När ni väl börjat går det bara inte att sluta hålla på med sitt hår!
Jag har börjat sova med tofs när jag går och lägger mej efter badet! För då håller lukten längre och lättare att borsta ut, Jag har lite produkter för långt hår som gör att det ska bli lättre att borsta ur sitt hår!:)
 
 
 
Jag verkligen DISSAR  Sjukdomar!
Asså det är så Himla Störande -.- Speccielt sjukdomar man kan dööh av!
Tänk! Du ligger på ett sjukhus och har en "Döende Sjukdom", Då ligger man lixom där och bara är rädd för att dööh! -.- Man vet lixom inte vad som ska "Hända" Med en!! :(
Men tex. Förkylningar och sånt! Är inte så farligt ;)

Kommentarer



↓f0 Ditt namn ↓f0

↓f0 Din epost ↓f0

↓f0 Din blogg ↓f0

↓f0 Din kommentar ↓f0

 
Trackback